dilluns, 1 de novembre del 2010

Nou descompte amb el menú especial!!!!! (Miquel, t'ho dediquem! ;) )

Sempre diem que ens interessa molt la vostra opinió, què us agrada i què no us agrada també...tots som un i entre tots creixem!

Us hem escoltat demanant una altra oferta en el menú especial, aquell que tant us ha agradat aquest estiu amb el 2x1!

Doncs sí, ha arribat l'hora de fer-hi quelcom: obrim un bonus descompte, a l'igual que pel menú diari, però aquest cop d'una durada de 3 mesos, per 10 menús especials el que fa 11 us sortirà de franc! (aplicable les nits de dissabtes no assenyalats i amb reserva previa).

Què us sembla?????



(Esta foto se la dedicamos a nuestra amiga Teresa.... fondo de alcachofa con verduritas de temporada gratinado)

Siempre os hemos pedido vuestra opinión, qué os gusta y qué no también...todos somos uno y entre todos crecemos!

Os hemos escuchado pidiendo otra oferta en el menú especial, aquel que tanto os ha gustado este verano con el 2x1!

Pues ha llegado la hora de hacer alguna cosa al respecto: abrimos un bono descuento, al igual que en el menú diario, pero esta vez de una duración de 3 meses, por 10 menús especiales ell 11vo os saldrá gratis! (apliable las noches de sábados no señalados y con reserva previa).

¿Qué os parece?

1 comentari:

  1. Ya tengo ganas de que vuelva la temporada de las alcachofas. ¡¡Me encanta como las prepara Frank!!!
    Gracias por acordarte de que me gusta muchísimo este plato. Fue el primero que probé en El Pla. Tengo mala memoria pero de esto me acuerdo. Muchas gracias, Pili.

    ResponElimina

Ens agrada saber la teva opinió! Gràcies!