dissabte, 6 de novembre del 2010

Ens relaxem?

Avui vull compartir quelcom que m'agrada molt i encara no n'he parlat mai amb tots vosaltres....la meva passió per la música! n'hi ha que ens fan vibrar, d'altres ens fan saltar i moltes somniar... aquesta que us porto avui és una d'elles, una que em porta a pensar en la justícia i la llibertat que tant apreciem....i us preguntareu: i què té això a veure amb el restaurant?? ... doncs potser res, però potser molt! depèn de amb quins ulls ho mirem....a part que és una de les que tinc fixe al fil musical del restaurant!

Així doncs, avui, perquè és avui....i potser perquè demà serà demà....rera una nit que ha estat genial, que he pogut compartir amb molts dels qui em llegiu, amb molta feina, ... només em ve de gust una mica de relax! espero que us agradi aquest petit regal, és una de les meves peces preferides....Desitjo la gaudiu com jo faig!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Ens agrada saber la teva opinió! Gràcies!